Stage Curacao - Reisverslagen van Céline Aalbers - WaarBenJij.nu Stage Curacao - Reisverslagen van Céline Aalbers - WaarBenJij.nu
Stage Curacao

Lieve vrienden en familie,

Omdat ik voor stage vijf maanden naar Curacao vertrek en het daar zes uur vroeger is dan in Nederland heb ik besloten om een blog bij te houden. Het zal lastig zijn om regelmatig te skypen, aangezien ik ook vijf dagen per week werk. Op deze manier kunnen jullie allemaal volgen wat ik heb gedaan en hoe ik het in Curacao heb.

Liefs,

Céline

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2015

Time goes so fast..

01 Maart 2015

Alweer ruim drie weken voorbij..

07 Februari 2015

Eerste dagen in dushi Korsou
Céline

Actief sinds 18 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2928

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Stage Curacao

Landen bezocht: