Alweer ruim drie weken voorbij.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Céline Aalbers - WaarBenJij.nu Alweer ruim drie weken voorbij.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Céline Aalbers - WaarBenJij.nu

Alweer ruim drie weken voorbij..

Blijf op de hoogte en volg Céline

01 Maart 2015 | Curaçao, Willemstad

Hola dushi's,

Inmiddels zit ik alweer ruim drie weken op het eiland. Het begin is altijd even wennen maar ik heb het hartstikke naar mijn zin! De tijd vliegt voorbij. In het weekend gaan we vaak naar het strand en genieten we van het mooie tropische weertje hier.

Vrijdagavond zijn we naar Kokomo Beach geweest; daar was een full moon party! Het leek een beetje op het Projext X feest waar we zijn geweest, maar ook dit feest was super leuk! Zaterdag hadden we de kick-off van Wereldstage. Daar gingen we dan, met onze brakke koppies naar Windsurfing Curacao! We konden kiezen uit een aantal activiteiten om te gaan doen en ik had gekozen voor Windsurfen en Suppen. Ik had nog nooit gesurft, maar wat was dat leuk! We kregen les en mochten het daarna zelf proberen! Dit is zeker iets wat we hier nog een keer zullen gaan doen, want we vonden het allemaal heel erg leuk! Bij suppen sta je op een plankje en dan moet je peddelen. Ook leuk, maar na een tijdje wordt dat wat saaier. Ook was er een boot waar je op kon die langs alle mooie plekjes vaarde. Zo kwam deze boot ook langs mijn stageplek (Santa Barbara Beach en Golf Resort Curacao). Als afsluiting hebben we daar met z'n alle gebarbecued! Het was allemaal erg goed georganiseerd :) Aan het begin van de dag kregen wij een bandje om met een nummer, en aan het einde van de dag werden er prijzen verloot. Er waren echt hele leuke prijzen.. Zo kon je een paar lessen windsurfen, suppen, dagje Klein Curacao, overnachting bij Lions Dive, ontbijt en dagje strand bij Santa Barbara, uiteten, quad rijden, sea aquarium (en nog meer leuke dingen) allemaal winnen! Het is alleen een beetje jammer dat ik niet heb gewonnen, helaas :(.

Vandaag zijn we naar Cabana geweest (Bij Mambo Beach). We hebben hier lekker op het strand gelegen. Vanaf 15:00 uur was hier een strandfestival. Het begon alleen een paar keer te regenen, en hard ook. De laatste tijd regent het hier best vaak. En vooral op onze vrije dagen.. Vorig weekend was het ook al aan het regenen. Het regenseizoen is net voorbij maar dat zegt dus niet zoveel! Maar ondanks dat het de laatste weken wat meer regent, wij vermaken ons hier prima!
Vanavond gaan we nog even naar Wet & Wild. Daar is iedereen op zondagavond altijd te vinden, altijd erg gezellig. Happy Hour en lekker dansen!

Dan is het weekend toch echt weer voorbij en begint morgen onze werkweek weer! Morgenavond gaan we met z'n alle uiteten en daarna salsa dansen.

Ayooo, tot snel xxx

• 02 Maart 2015 - 06:50

Nikita:

Klinkt wederom weer als muziek in mijn oren Celien :)
    ☀️

• 02 Maart 2015 - 06:55

Anitaschonewille:

ik hoor het al, er is echt een paradijs op aarde. Geniet ervan Celine?

• 02 Maart 2015 - 07:14

Rebecca:

Leuk om te lezen Celien dat het daar allemaal zo fijn is, geniet ervan!! Dikke kus vanuit NL

• 02 Maart 2015 - 17:14

Lenie:

Fijn om weer wat van je te horen / lezen Lientje ! Suc6 met de stage en geniet van alle leuke dingen die het eiland biedt. xx